NIRE AITONA

    EZ ERAKUTSI - EZ IKUSI MARRAZKIA    
    IRAKURRI EDO ENTZUN ONDOREN EA GAI ZARETEN AITONA MARRAZTEKO    

Munduan gehien maite dudan pertsona nire aitona da. Bere aurpegia nahiko zabala da eta bertan dituen bi begi txikitxoak itsargiak dirudite, oso alaiak, sudur handi baten gainean. Ile gutxi gelditzen zaio, baina duena elurra baino txuriagoa da. Bekain zabalak ditu, txapel beltzaren azpian kotoizko hodeien antza dutenak.  Lepoa ez zaio ikusten kokotsak eta kokospeak estaltzen diotelako.
Manga luzeko txaketa edo alkandora eramaten du beti, botoi eta poltsikoekin. Aitonak beti eramaten ditu goxokiak txaketaren poltsikoetan niri emateko.  Dordokak bezain poliki ibiltzen da baina asko saiatzen da. Tipi-tapa dabil makulu baten laguntzaz eta goizero buelta txiki bat ematen du auzotik betiko lagunekin egoteko. Etxeko zapatilak erabiltzen ditu erosoago dagoelako.
Oso aitona maitagarria daukat, beti irribarretsu eta umore onez; txisteak kontatzea gustokoa du eta nik barre egiten dut nahiz eta mila aldiz entzunak izan. Nire aitonak urte pila dauzka, Koliseoak adina, baina nire lagunik onena da eta noizbait falta bazait pena handia hartuko dut. Aitona, asko maite zaitut!!



AITONA ZORAGARRIA, ezta? Zuena bezalakoa. Arreta jarri erablitako konparazioetan, ea zenbat aurkitzen dituzuen. Klik egin hemen eta AITONA marrazteko aukera izango duzue.